2013. január 6., vasárnap

Semmi Különös Szilveszter 2012.

Nyugis szilveszterünk volt, az egyetlen izgalmat az okozta, hogy 31-én kora délutántól kezdve a számítógépünk nem támogatta tovább a netezési hajlandóságunkat...



g ez előtt, egy Tesco-s kiruccanás keretében mindent megvettünk, ami egy tökéletes estéhez /jelen esetben egy otthonülőshöz/ kell, és nyugodtan hátradőlve bekapcsoltuk a gépet. Miután a szerkezet kb. 30 alkalommal be- és kikapcsolt gyors egymásutánban, rá kellett ébrednünk arra, hogy akkor most senkinek nem kívánunk boldog új évet online. :)
És erre csak ennyit tudtam mondani: (ld. kép)
De ezt legalább Baileys-be fojtva. :) 

  Úgyhogy ettünk, ittunk, játszottunk, tévéztünk. Laár András disznós eszmefuttatását én most láttam-hallottam először...:)))  
 

Éjfélkor konfettit is szórtunk, amit a kisebbik gyerekem csirkeetetéshez hasonló módon oldott meg /pedig abban nincs is gyakorlata :)/. Szóval, nem valakire szórta, vagy legalább felfelé, hanem csak úgy, le a szőnyegre. :)) Nem baj! :-D     

Aztán már csak Himnusztűzijátéka konyhaablakbólmertonnanisjóllátszikpezsgővirslimégegyfilmnevetésalvás.

BUÉK 2013!



Nincsenek megjegyzések: