2012. december 28., péntek

Karácsony 2012. 2.rész



Adventi naptárt nem csináltam időhiány miatt, de azért a gyerekeimnek nem volt hiányérzetük, mert anélkül is belapátoltak egy halom édességet.:) Alapvetően kétféle naptárban szoktam gondolkozni: lapos vagy töltött a választási lehetőség. A képen egy korábbi gyártmányom látható, és ez egyben az egyik kedvenc is. Volt olyan év, amikor naptár túltengés volt nálunk, az pedig a következőképpen alakult ki: én csináltam egy közöset, aztán a gyerekeim kaptak fejenként kettőt a bolti kinyithatósból a nagyszülőktől, majd 6-án a suli- illetve óvodai menzán Télapó ajándékként egy-egy újabb nyitható naptárral gazdagodtak, (ezenkívül 6-án megkapták azt a 3-4 Mikulás csomagot is természetesen). Az osztály- és óvodai csoport naptárról már nem is szólva.:) 
 Tavaly Apának is vettünk külön egyet, méghozzá egy 'nénis' változatot, amin Mikulás lányok vannak. Poén volt.
Azért idén volt néhány kevésbé sikerült dekorom, pl. ezek a fák. Mostanában már csak olyan csomagolópapírt veszek, amin aranyos minták vannak, és aztán fel tudom használni ajándékkísérő kártyához, vagy bármi más apró díszítéshez. Csak kivágom, és már indulok is.:)

 
  Karácsony után járunk, úgyhogy lassan meg kell nézni, mi maradt a boltokban a dekorációkból, és hány fillérért adják őket.:)) Eddig önvédelemből nem tettem be a lábam sehová, de erről azért nem maradhatok le. Jó lesz minden jövőre! Tavaly a rénszarvasokat találtam a legaranyosabbnak a leárazásnál, most pedig még egy-két /5-6/ ilyen tollkoszorút tervezek venni. :) 

 
   
Ja, és a kedvenc szó továbbra is: téli szünet!!

Nincsenek megjegyzések: