2013. március 29., péntek

Szöszmötölés

Meg akartam változtatni az oldal nevét, mert valahogy nem én vagyok ez a sok 'szö', de rá kell jönnöm, hogy tulajdonképpen én tényleg ezt csinálom, és ezt szeretem csinálni.:)
 Szóval egyelőre marad a név, többek között azért is, mert még nem találtam ki jobbat, és a levendula, menta, vanília, stb. vonalon már mindent kitaláltak, átvettek külföldi oldalnevekből. 
Gondoltam még a zöld dióra, de az meg olyan éretlen. :) Bár befőttnek jó.
Mindezek ékes bizonyítékaként itt van néhány kép, ami jól tükrözi, hogy a 'csináljunk- valamit,- mert -ehhez van -kedvünk, -még -ha- nem -is -lesz- tökéletes,- de-egyébként-is-eltelne-az-idő' szemléletet vallom.:)) Egész évben, télen-nyáron.
Valentin-napon:

                                                                                           
 Hétköznapokon:(decoupage)
Pulóver szétszedésekor: (nyaksál+párna)                                                                                     

Munka közben: (még jó)

 



                                   És persze húsvétkor is, de az egy más lapra tartozik.                                                      Majd.:)

Nincsenek megjegyzések: