2009. március 12., csütörtök

Üvegdekor másképpen

Tavaly Valentin-napra készítettem ezeket a kis üvegeket, és 4.4 pontot kaptam rájuk a 'rate my space'-en. Azt hiszem ez volt a legmagasabb pontszámom ott, és a maximális 5-höz képest ez nekem jónak számít. Főleg úgy, hogy amerikai nők olvassák és véleményezik a dolgokat, és azért ők eléggé otthon vannak a jó ötletekben. Úgy gondolom, hogy egy élet is kevés annak feltérképezéséhez amit az amerikai háziasszonyok feltesznek a netre. Ezt egyszer meg is írtam egy nagy-hazai-kreatív-lapnak. Persze válasz nem jött, de nem is szoktam már megvenni az újságot. Az első két évfolyam hiánytalanul megvan, de később a kreatív ötletek átcsaptak tipikus női magazin témákba, azt meg úgyis el lehet olvasni bárhol. És lassan már unalmasak is. Mert igaz, hogy régen én is úgy gondoltam, hogy minden élő embernek meg kellene írnia a maga igaz történetét, most már annyi szerelmi, nem szerelmi, stb. igaz történettel vannak tele az újságok, hogy nincs kedvem nekiülni.

Nincsenek megjegyzések: